דף דוגמה
סקירה כללית
מדיניות ההחזרים וההחזרות שלנו תקפה למשך 30 יום. אם עברו 30 יום ממועד הרכישה, לא נוכל להציע לכם החזר מלא או החלפה.
כדי להיות זכאים להחזרה, המוצר שלכם חייב להיות במצב חדש ובאותו מצב שבו קיבלתם אותו. כמו כן, עליו להיות באריזתו המקורית.
ישנם מספר סוגי מוצרים שאינם ניתנים להחזרה. מוצרים מתכלים כמו מזון, פרחים, עיתונים או מגזינים אינם ניתנים להחזרה. בנוסף, איננו מקבלים מוצרים אינטימיים או היגייניים, חומרים מסוכנים או נוזלים או גזים דליקים.
פריטים נוספים שאינם ניתנים להחזרה:
- כרטיסי מתנה
- מוצרים להורדה (תוכנות)
- פריטים מסוימים בתחום הבריאות והטיפוח האישי
כדי להשלים את ההחזרה, נדרשת קבלה או הוכחת רכישה.
נא לא לשלוח את הרכישה שלכם חזרה ליצרן.
מקרים מסוימים שבהם יינתנו החזרים חלקיים בלבד:
- ספר עם סימנים ברורים לשימוש
- דיסק, DVD, קלטת VHS, תוכנה, משחק וידאו, קלטת אודיו או תקליט שנפתחו
- כל פריט שאינו במצבו המקורי, ניזוק או חסר חלקים מסיבות שאינן באשמתנו
- כל פריט שהוחזר לאחר יותר מ-30 יום ממועד המסירה
החזרים כספיים
לאחר שנקבל ונבדוק את המוצר המוחזר, נשלח לכם דוא"ל כדי להודיע לכם שקיבלנו את הפריט. כמו כן, נעדכן אתכם באישור או דחיית ההחזר שלכם.
אם ההחזר יאושר, הוא יבוצע, וזיכוי יוזן אוטומטית בכרטיס האשראי שלכם או באמצעי התשלום המקורי שלכם, תוך מספר ימים מסוים.
החזרים מאוחרים או חסרים
אם עדיין לא קיבלתם החזר, בדקו תחילה שוב את חשבון הבנק שלכם.
לאחר מכן, פנו לחברת האשראי שלכם – ייתכן שייקח זמן עד שההחזר יפורסם באופן רשמי.
לאחר מכן, פנו לבנק שלכם – לעיתים נדרש זמן עיבוד לפני שההחזר מופיע.
אם ביצעתם את כל הפעולות הללו ועדיין לא קיבלתם את ההחזר, צרו קשר איתנו ב-{כתובת אימייל}.
פריטים במבצע
רק פריטים במחיר רגיל ניתנים להחזר כספי. פריטים במבצע אינם ניתנים להחזר.
החלפות
אנו מחליפים פריטים רק אם הם פגומים או ניזוקו. אם ברצונכם להחליף את הפריט לאותו פריט, שלחו לנו דוא"ל ל-{כתובת אימייל} ושלחו את הפריט שלכם ל-{כתובת פיזית}.
מתנות
אם הפריט סומן כמתנה בעת הרכישה ונשלח ישירות אליכם, תקבלו קרדיט מתנה עבור ערך ההחזרה. לאחר קבלת הפריט המוחזר, תשלח אליכם תעודת מתנה.
אם הפריט לא סומן כמתנה בעת הרכישה, או שהאדם שרכש את המתנה שלח אותה לעצמו כדי לתת לכם מאוחר יותר, נחזיר את הכסף לרוכש והוא יקבל הודעה על ההחזרה שלכם.
משלוח החזרות
כדי להחזיר את המוצר שלכם, יש לשלוח אותו ל-{כתובת פיזית}.
אתם תישאו באחריות לתשלום עלויות המשלוח להחזרת הפריט. עלויות המשלוח אינן ניתנות להחזר. אם תקבלו החזר, עלות משלוח ההחזרה תנוכה מההחזר שלכם.
בהתאם למקום מגוריכם, הזמן שייקח למוצר המוחלף להגיע אליכם עשוי להשתנות.
אם אתם מחזירים פריטים יקרים, מומלץ להשתמש בשירות משלוחים שניתן לעקוב אחריו או לרכוש ביטוח משלוח. איננו מתחייבים לקבל את הפריט המוחזר שלכם.
זקוקים לעזרה?
צרו קשר איתנו ב-{כתובת אימייל} לשאלות הקשורות להחזרים ולהחזרות.